شنیده شده است که
یکی از مسئولان سیاسی سپاه ( سپاه امام صادق مستقر در قم) در یک جلسه توجیهی که برای نیروهای خود گذاشته اند به فشارهایی اشاره کرده است که همه طیفهای درون نظام به رهبری برای کنار گذاشتن احمدی نژاد وارد میکنند و در هفته های اخیر به خصوص پس از اوج گیری قیمت ارز و نیز سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل شدت تازه ای گرفته است. وی اما افزوده است علیرغم این که همه به این نتیجه رسیده اند که احمدی نژاد باید برود و فرضا گروهی که خود آقا تعیین می کنند اداره کشور را بر عهده بگیرند؛ اما خود آقا می فرمایند نباید دشمن شاد شویم و فتنه گران بگویند همانی شد که ما می گفتیم و ما می خواستیم. بنابر این آقا دارند او را تحمل میکنند تا این مدت هم بگذرد.
طبق همین شنیده این مسئول سیاسی- نظامی که در پی افزایش بصیرت! نیروهای تحت اامر سپاه بوده در جای دیگری از سخنان خود گفته است تحلیل ما این بود که باید ارتباط سران فتنه ! را با بدنه آن از بین ببریم تا مشکل حل شود. تلویزیون آن ها – رسا – طبق آمارهای ما داشت در بین مردم مورد استقبال قرار می گرفت، اما به علت اختلافات درونی وبا قطع بودجه شان که از آمریکا و انگلیس دریافت میکردند(!) قطع شد. ما هم خوشجال شدیم . اما دیگر فکر نمی کردیم که از داخل خودمان و از طرف این آدم { احمد نژاد} ضربه بخوریم.