سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای که به بهانه تقدیر از حضور شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن صادر کرد به مسئولان جمهوری اسلامی نسبت به هر گونه اقدام برای شکستن وحدت هشدار داد.
به گزارش فارس در این بیانیه تاکید شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان قطره ای از اقیانوس زلال ملت ایران، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه های گوناگون بویژه در عرصه حفظ وحدت ملی و مصالح نظام و انقلاب را «فصل الخطاب» همگان دانسته و بی شک هرگونه اقدام وحدت شکنانه که بستر جریان سازی های انحرافی و سوژه آفرینیهای رسانه ای دشمن را فراهم آورد را بازی در زمین طراحی شده دشمن و مصداق هشدارهای اخیر معظم له و مستوجب برخورد قاطعانه می داند.
این بیانیه افزوده است: بی تردید این حماسه بی نظیر، ماندگار و الهام بخش که در لبیک به ندای ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) رقم خورد برجسته تر از هر واقعیت دیگری عهد و پیمان ملت عظیم الشأن ایران با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید و عشق و دلدادگی آنان به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری را فریاد زد.
این بیانیه در پایان تاکید کرده است: نظام سلطه و استکبار و ضد انقلاب و منحرفین داخلی و خارجی باید بپذیرند مقابل اراده پولادین ملت ایران راه گریزی ندارند و بهتر است از سیاستهای خصمانه و سناریوپردازیهایشیطانی،ضد انقلابی و ضد ایرانی خود دست کشیده و با پایان بخشیدن به رویکردهای ظالمانه، استکباری و منافقانه برابر عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورند.
اختلافات سران قوا در روزهای اخیر افزایش یافته است و انتظار می رود با نزدیک تر شدن به انتخابات بیشتر هم بشود.