روابط عمومی های وزارت علوم و آموزش پرورش در اطلاعیه ای مشترک اعلام کردند در راستای اجرای اصل 27 قانو اساسی کشور از سال تحصیلی جدی زبان های کردی و ترکی در مدارس و دانشگاه های کشور تدریس خواهد شد.
این اقدام به درخواست فعالان کرد و ترک ایران به منظور شکوفایی زبان ها و فرهنگ های محلی صورت می گیرد.