روایت ابتکار از حمله به دو محیط بان پارک ملی گلستان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست جزئیات مجروح شدن 2 محیط‌بان پارک ملی گلستان را تشریح کرد.
معصومه ابتکار در صفحه فیسبوکش نوشت: عصر جمعه خبر رسید که دو نفر از محیط‌بانان استان گلستان موقع گشت‌زنی در منطقه جنگلی نوهور صدای شلیک گلوله شنیدند و پس از اینکه با دو فرد مسلح و متخلف برخورد کردند، مورد هجوم هشت نفر قرار گرفتند و با ضربات تبر، چاقو و چوب به شدت مجروح شدند.
صبح شنبه طی تماسی با استان گلستان توانستم با آقای مهدی موجنی‌پور یکی از محیط‌بانان مجروح صحبت و احوالپرسی کنم. او به رغم آنکه حدود 4 ساعت تحت عمل جراحی بوده، قوی و محکم صحبت کرد. البته همکارش آقای محمدعلی تمسکنی در اتاق آی سی یو بود و امکان صحبت فراهم نشد. ولی با پزشک جراح آنها دکتر آرین‌نیا که صحبت کردم گفتند با وجود اصابت ضربات تبر به دنده‌ها و ریه، خدا را شکر حال هر دو رو به بهبود است.
شانسی که آورده‌اند همین حضور همزمان آقای دکتر آرین‌نیا به عنوان متخصص این جراحات در گلستان و سرعت عمل ایشان و همکارانشان بوده که جای تشکر بسیار دارد.
تا الان یکی از متخلفان بازداشت شده و بقیه تحت تعقیب هستند.

مطالب مرتبط

بحران جنگ در بازارهای ایران

اگرچه بی‌ثباتی اقتصادی و تورم روزبه‌روز باعث شده قیمت انواع و اقسام کالاها و محصولات به روز و لحظه‌ای اعلام شود و کسی با قیمت امروز برای فردا جنس نفروشد اما حالا که با افزایش تنش‌ها و سایه جنگ بر سر کشور است، ترس بازاریان بیشتر شده است.

پیام برنده نوبل صلح از زندان اوین

نرگس محمدی، فعال زندانی حقوق بشر گفت، حکومت از سر "استیصال خیابان‌ها را به میدان جنگ علیه زنان و جوانان" تبدیل کرده تا طبق این پیام، "درد بی‌علاج عدم مشروعیت و فروریختن اقتدارش را با ارعاب و وحشت تسکین دهد."

مشاور وزیر کشور مطرح کرد

مشاور وزیر کشور همچنین گفته پس از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، وزرای خارجه کشورهای مختلف تماس گرفتند که فعلا آتش بس غزه را قبول می‌کنیم و به رفح حمله نمی‌کنیم، در مقابل ایران از پاسخ صرفنظر کند.

مطالب پربازدید

مقاله